نمایش 1–12 از 129 نتیجه

خرید غذای خشک و غذای خشک رویال کنین و نحوه خرید آن یکی از مهمترین نکاتی است که باید مدنظر قرار دهید. در واقع یکی از اساسی ترین نکاتی که برای نگهداری از حیوانات خانگی باید به آن توجه شود.توجه به نیاز های اصلی سگ و گربه یعنی خرید غذا مناسب می باشد.

قیمت غذای خشک رویال کنین  و قیمت غذای گربه بر اساس پارامتر های گوناگونی سنجیده می شود. لذا عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت غذای خشک گربه و سگ تاثیرات مستقیم می گذارند. بهترین غذایی که برای گربه و سگ خریداری می کنید باید از نظر تغذیه‌ای مناسب باشد.

قیمت غذای خشک رویال کنین برای سگ و گربه

غذای خشک و مرطوب برای سگ و گربه مزایای منحصر به فردی دارد. در واقع همان طور که حیوانات خانگی باید از غذای مرطوب استفاده کنند اهمیت استفاده از غذای خشک بسیار بالاتر می باشد.

 استفاده از غذای خشک یک روش بسیار کارآمد برای تقویت بدن گربه هایی که لاغر هستند محسوب می‌ شود. زیرا میزان کالری مورد نیاز را برای بدن گربه تامین می کند. قیمت غذای خشک رویال کنین نسبت به غذا های مرطوب ارزان تر است.

 سهولت در تهیه و هزینه پایین غذای خشک سگ و گربه و لیست قیمت رویال کنین یکی از مزیت های اصلی آن محسوب می شود. در واقع با استفاده از غذای خشک سگ و گربه می توانند زندگی سالم تر و طولانی تری داشته باشند.

 خرید غذای خشک رویال کنین برای سلامت دندان سگ و گربه هم اهمیت بالایی دارد. در واقع از مزایای غذای خشک بر روی سلامت جسمی حیوانات خانگی نمی توان غافل شد.

 به عنوان مثال غذای خشک برای گربه هایی که دارای مشکلات ادراری هستند یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود. زیرا موجب مصرف بیشتر آب می شود در این صورت با در دسترس قرار دادن منبع آب تمیز می توانید مشکلات ادراری حیوان خانگی خود را درمان کنید

. به طور کل غذای خشک برای گربه هایی که مشکل کمبود وزن دارند بسیار عالی است.‌ زیرا چگالی انرژی بیشتری نسبت به غذای مرطوب دارد.

سگ گربه در حال غذا خوردن|خرید غذای خشک و قیمت غذای خشک رویال کنین

کیفیت غذای خشک نمایندگی رسمی رویال کنین

همانطور که مصرف غذای با کیفیت برای انسان ها اهمیت بالایی دارد مصرف غذای با کیفیت برای حیوانات خانگی به همان اندازه حاضر اهمیت است. با خرید غذای خشک رویال کنین متوجه می‌ شوید که کیفیت آن بسیار بالا می باشد.

 در این صورت حیوان خانگی شما دیگر دچار بیماری، ضعف و کمبود ویتامین و مواد مغذی نمی ‌شود. حیوانات خانگی از طریق غذا مواد مغذی و ویتامین های مهم بدن خود را تامین می‌ کنند. اگر غذایی که برای شان انتخاب و خریداری می کنید کیفیت مناسبی نداشته باشد به مرور زمان به بیماری‌ های مختلفی دچار می‌ شوند.

 از ترکیب چند مواد غذایی مقوی تشکیل شده است و بخش مهمی از تغذیه حیوانات خانگی شامل گربه و سگ محسوب می شود. گربه ها حیوانات گوشتخوار هستند. به همین علت بهتر است غذایی که برای آنها انتخاب می کنید دارای پروتئین باشد‌.

 در واقع پروتئین نقش بسیار مهمی در رژیم غذایی گربه ها دارد.این غذای خشک٬ به علت داشتن مواد اساسی مورد نیاز برای بدن حیوانات فواید منحصر به فردی با خود در پی دارد. جدا از کیفیت، قیمت غذای خشک رویال کنین هم بسیار مناسب می باشد. در واقع با شناخت مزایای غذای خشک می توانید با خیال راحت این غذا را در رژیم غذایی حیوانات خانگی خود قرار دهید.

سگ و گربه در حال بازی|خرید غذای خشک و قیمت غذای خشک رویال کنین

تنوع غذای گربه و سگ رویال کنین

فواید غذا های متنوع برای حیوانات بسیار بالا است. همانطور که همه انسان ها از مصرف یک غذا به طور مکرر و پشت سرهم بیزار هستند حیوانات هم از خوردن غذا های تکراری خوششان نمی آید و در طول مدت مریض می شوند. در واقع تغذیه عامل تعیین کننده در سلامتی حیوانات خانگی محسوب می شود.

 لذا اگر شما به سلامتی حیوانات خود اهمیت می دهید و شادابی و طول عمر سگ و گربه تان برایتان اهمیت دارد بهتر است از غذاهای متنوع و سالم استفاده کنید. تنوع غذای خشک رویال کنین و قیمت غذای خشک رویال کنین موجب شده تا افراد زیادی نظرشان به این مواد غذایی جلب شود.

تنوع غذای خشک  مخصوص گربه های بالغ عقیم شده و استرلایزد سگ ،غذای گربه های مسن، غذا های خشکی که مخصوص سگ های نژاد کوچک بالای ۷ سال هستند سبب شده تا علاقه مندان به خرید غذاهای متنوع برای حیوانات دلبند خود دایره انتخاب گسترده‌تری داشته باشند.

 تنوع غذا موجب افزایش سلامتی و شادابی حیوانات خانگی می شود. علاوه بر این در رساندن مواد مغذی و مواد معدنی و ویتامین ها به بدن حیوانات نقش بسیار مهمی دارد. از آن جایی که غذای خشک در رویال کنین بر اساس سن وزن و نژاد و غیره دسته بندی شده یک گزینه مناسب برای حیوانات خانگی محسوب می شود.

سگی که غذا می خورد|خرید غذای خشک و قیمت غذای خشک رویال کنین

مزیت خرید غذای رویال کنین

یکی از موضوعات بسیار مهمی که اهمیت  غذای خشک در خرید غذای سگ و گربه افزایش می دهد افزایش سلامتی دهان و دندان حیوانات خانگی است. غذای خشک رویال کنین بدون هیچ عامل بیماری زایی تولید می شود. لذا علاوه بر کیفیت بالایی که دارد مصرف آن فواید منحصر به فرد برای حیوانات خانگی دارد.

 امروزه برای سلامتی و کاهش جرم دندان سگ و گربه از غذا های خشک بهره می گیرند. استفاده از این غذا علاوه بر اینکه میزان سلامتی دهان و دندان را افزایش می ‌دهد سبب می‌ شود تا حیوانات دندان های تمیز تری داشته باشند. در این صورت دیگر نیاز به جرم گیری دندان های حیوانات خانگی تان ندارید ‌

با خرید این غذای خشک نیاز طبیعی سگ و گربه تان که جویدن غذای خشک است را برآورده می کنید. استفاده از غذا های خانگی می تواند معایب زیادی برای حیوانات داشته باشد. لذا همواره سعی کنید در رژیم غذایی حیوانات خانگی خود استاندارد ها را رعایت کنید. زیرا تغذیه و رژیم غذایی صحیح تضمین کننده افزایش طول عمر و سلامتی حیوان خانگی است.

 قیمت غذای خشک رویال کنین به اضافه کیفیت و تنوعی که دارد سبب شده تا یکی از بهترین انواع غذا های خشک محسوب شود. به طورکلی غذای خشک برند رویال کنین یک غذای کاملی محسوب می شود که مواد مورد نیاز بدن حیوانات خانگی را تامین می کند.

سگ و غذایش|خرید غذای خشک و قیمت غذای خشک رویال کنین

اهمیت استفاده از غذای خشک برای حیوانات خانگی

یکی از مواردی که اهمیت خرید غذای خشک رویال کنین را برای حیوانات افزایش داده  جلوگیری از اضافه وزن بیهوده در حیوانات خانگی است. غذا های خشکی که برای حیوانات تولید می شود انرژی مورد نیاز را برای فعالیت روزانه گربه و سگ تامین می کند.

 حیوانات با داشتن فعالیت روزمره در معرض خطر چاقی نیستند. در واقع اضافه وزن در حیوانات خانگی برای شان خطرات زیادی به وجود می‌ آورد که شامل نارسایی قلبی، بیماری مزمن کلیه و غیره است. از سوی دیگر قیمت غذای خشک رویال کنین بسیار مقرون به صرفه و ماندگاری غذای آن بالاتر می باشد. لذا استفاده از غذای خشک اهمیت دارد.

غذا های کنسروی و مرطوب بعد از باز شدن به زودی فاسد می‌ شوند و باید زودتر استفاده شوند. اما این غذا بدون اینکه فاسد شود ماندگاری بالاتری دارد. از سوی دیگر سلامتی حیوانات خانگی شما را به خطر نمی اندازد.

 دارای ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن سگ ها و گربه ها به آن نیاز دارد. سگ ها و گربه ها نمی توانند مواد مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. لذا تامین مواد مقوی و مغذی تنها با مصرف غذای خشک که حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی است که امکان پذیر می باشد.

غذا خشک سگ رویال کنین یکی از گزینه های بسیار مناسب برای انواع سگ ها میباشد.

عکس سگ|خرید غذای خشک و قیمت غذای خشک رویال کنین

شیوه مصرف شرایط نگهداری از غذای خشک

شرایط نگهداری از آن بسیار راحت است. قبلاً بیان کردیم که غذاهای خشک مانند غذای خشک رویال کنین ماندگاری بالاتری نسبت به غذا های تر دارند‌. از این رو نگهداری از غذا های خشک رویال کنین بسیار آسان و راحت است. جهت نگهداری در ابتدا باید غذای خشک گربه رویال کنین را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید.

 همچنین همواره غذای گربه را در کیف اصلی بگذارید تا طعم غذا از بین نرود. به هیچ عنوان از کیسه ها و ظروف پلاستیکی که بوی پلاستیک می دهند استفاده نکنید. این غذا همواره باید در ظرف دربسته قرار داشته باشد. پس کیسه غذای خشک را درون یک ظرف دربسته بگذارید.

در این صورت مواد معدنی و ویتامین های موجود در غذای خشک گربه از بین نمی‌ رود. برای استفاده از غذای خشک توجه کنید که به هیچ عنوان غذا را در ظرف کثیف قرار دهید و غذای خشک را بر روی زمین پخش نکنید.

 ظرف سگ و گربه همواره باید عاری از هرگونه آلودگی و یا حشره باشد. پس هموراه سعی کنید که ظرف حیوان خانگی تان را تمیز نگه دارید.‌ شیوه مصرف مواد غذایی برای حیوانات اهمیت بالایی دارد.

 همواره سعی کنید به اندازه نیاز به حیوان خانگی‌ تان غذای خشک دهید. زیرا اگر میزان مصرف غذای خشک از حد استاندارد تجاوز کند حیوان خانگی شما مریض می شود.

همچنین در مورد تقویت بچه گربه ضعیف بیشتر بخوانید.

جمع بندی

خرید غذای خشک رویال کنین و  برای حیوانات خانگی مزایای زیادی در پی دارد. زیرا علاوه بر اینکه مواد معدنی و مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن حیوانات را تامین می کند، یک غذای بسیار عالی جهت سلامتی دهان و دندان حیوانات محسوب می شود.

 به همین خاطر همواره سعی کنید با خرید غذای خشک با کیفیت حیوانات دلبند خود را از شر بیماری و کمبود ویتامین دور کنید.برای اطلاع از قیمت غذای خشک رویال کنین به سایت مراجعه کنید.