هیچ محصولی یافت نشد.

استرلایزد گربه | غذای گربه عقیم شده

یکی از عوامل مهم برای نگهداری گربه ها غذای آن هاست. استفاده از غذای باکیفیت که دارای مواد ضروری مورد نیاز گربه ها باشد، سلامت، زیبایی و طول عمر آنها را افزایش می دهد.

در خرید غذای گربه ،غذای خشک گربه یکی از پرمصرف ترین غذاهایی است که در هر شرایطی به راحتی می توان از آن استفاده کرد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. شرکت رویال کنین انواع محصولات غذایی خشک را تولید کرده است که بسیار متنوع و همچنین کیفیت بالایی دارند.

پیشنهاد می کنیم برای حفظ سلامت گربه و جلوگیری از افزایش وزن او از غذاهای باکیفیت به مقدار لازم استفاده کنید. استفاده از غذای بی کیفیت نیازهای غذایی گربه را برآورده نمی کند و باعث استفاده بیشتر شما می شود. این امر باعث چاقی و اضافه وزن در گربه می شود و سلامت او را به خطر می اندازد.

چرا رویال کنین غذای خشک معمولی گربه را استرلایزد کرد؟

قبل از عقیم کردن، متابولیسم گربه شما با نیازهای انرژی در حال تغییر تنظیم می شود. گربه شما فقط برای تامین انرژی مورد نیاز خود غذا می خورد. پس از عقیم کردن، گربه این قابلیت تنظیم متابولیسم بدن خود را از دست می دهد و بیش از حد نیاز غذا می خورد. همین موضوع باعث افزایش وزن گربه می شود.استرلایزد رویال کنین حاوی محتوای انرژی ثابت و سطوح چربی متعادل است تا انرژی مورد نیاز گربه شما را تامین کند.

غذای خشک استرلایزد رویال کنین حاوی مقدار زیادی پروتئین ارزشمند است که به گربه شما کمک می کند تا توده عضلانی خود را حفظ کند. یکی از ویژگی های این غذای خشک بهبود هضم و متعادل کردن فلور روده است.

استرلایزد گربه چیست؟

غذای خشک معمولی استرلایزد رویال کنین با وزن 15 کیلوگرم برای گربه های عقیم با مواد مغذی مناسب برای نیاز آنها تولید شده است.پس از عقیم کردن گربه، ممکن است نیاز به تغییر رژیم غذایی باشد. باید اطمینان حاصل شود که تغذیه گربه نیازهای انرژی در حال تغییر آن را برآورده می کند.

ROYAL CANIN Sterilized حاومی مقدار متوسط چربی بوده که برای مصرف روزانه گربه کافی می باشد. این خوراک به گربه کمک می کند پس از عقیم سازی وزن ایده آل خود را حفظ کند. فرمول کامل این غذا برای حفظ توده عضلانی سالم گربه استفاده شده است.اگر به دنبال یک رژیم غذایی ترکیبی هستید، غذای گربه مرطوب استرلایزد رویال کنین در ژله ها یا آب میوه های خوشمزه برای رفع نیازهای گربه شما موجود است.

گربه در کنار غذایش|استرلایزد گربه | غذای گربه عقیم شده

ویژگی های غذای استرلایزد گربه

پس از عقیم سازی، مقدار انرژی که گربه نیاز دارد، کاهش می یابد. در عین حال میزان غذای مصرفی آنها نیز افزایش می یابد. این باعث افزایش وزن می شود. به همین دلیل پس از استرلایزد شدن باید از غذای مناسب برای آنها استفاده شود.

غذای استرلایزد رویال کنین یکی از بهترین محصولات برای گربه های عقیم شده است. در این محصول به اندازه کافی جیره غذایی وجود دارد که خطر افزایش وزن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

محتوای پروتئین این محصول بیش از 37 درصد بوده و فرمولاسیون آن با ال کارنیتین غنی شده است. به طور کلی ویژگی های استرلایزد رویال کنین، می توان موارد زیر را نام برد.

مدیریت وزن:

بعد از عقیم کردن گربه، مقدار انرژی که گربه نیاز دارد، کاهش می یابد. غذای گربه خشک استرلایزد رویال کنین به دلیل داشتن سطح متوسط چربی و جیره غذایی کافی روزانه به کاهش اضافه وزن کمک می کند.

پیشگیری از بیماری:

گربه های عقیم شده در معرض افزایش خطر ابتلا به سنگ های ادراری هستند. رویال کنین استرلایزد معمولی با ایجاد تعادل مواد معدنی کافی به حمایت از سیستم ادراری سالم کمک می کند.

فرمولاسیون پروتئین بالا:

گربه ها بعد از عقیم سازی تمایل به افزایش وزن دارند. به لطف محتوای پروتئین بالای غذای خشک گربه استرلایزد شده رویال کنین، توده عضلانی بدن را حفظ می کند.

غنی شده با ال کارنیتین:

ال کارنیتین در متابولیسم چربی نقش دارد. رویال کنین استرلایزد معمولی دارای فرمولاسیونی حاوی ال کارنیتین است.

مواد مغذی موجود در استرلایزد گربه

تهیه شده از پروتئین خشک طیور، ذرت، پروتئین گیاهی ایزوله، چربی حیوانی، پروتئین حیوانی هیدرولیز شده، برنج، گندم، تفاله چغندر خشک، کنجاله گلوتن ذرت، مخمر و مشتقات آن، مواد معدنی، روغن ماهی، روغن سویا، فروکتو الیگوساکاریدها.

مواد افزودنی و ویتامین ها:

L.I.P، ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B12، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین C، ویتامین D3، ویتامین E، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم، ال کارنیتین، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، کلسیم، فسفر، بیوتین، کولین، پتاسیم، لیزین، سیستین، متیونین، نیاسین، امگا 3، امگا 6، نشاسته، تورین، لوتئین، آرژنین، عصاره های بدون نیتروژن.

به دلیل وجود پروتئین بالا در غذای استرلایزد رویال کنین باعث بهبود سلامت عضلات بدن می شود.

میزان مواد معدنی موجود در غذای استرلایزد به گونه ای انتخاب می شود که به حفظ سلامت سیستم ادراری کمک کند.گربه های عقیم شده مستعد چاقی و اضافه وزن هستند و به رژیم غذایی خاصی نیاز دارند.

ویتامین E و ویتامین C به افزایش قدرت سیستم دفاعی کمک می کند، ویتامین D به جذب بهتر کلسیم و سلامت استخوان ها و دندان ها کمک می کند، ویتامین B سلامت پوست و درخشندگی مو را حفظ می کند، A سیستم بینایی را تقویت می کند، که خطر نابینایی در سنین بالا را کاهش می دهد، پشتیبانی می کند.

اسیدهای چرب امگا 3 و 6 سلامت پوست و درخشندگی موی گربه را حفظ کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

ویتامین B6 با کمک عنصر معدنی روی بر هضم غذا تأثیر می گذارد و همچنین در تولید هورمون های تیروئید و متابولیسم بدن نقش دارد.

گربه در حال خوردن غذا |استرلایزد گربه | غذای گربه عقیم شده

فواید استرلایزد گربه

با افزایش محتوای پروتئین (37%) که باعث حفظ ماهیچه ها و حمایت از توده عضلانی می شود.

با پروتئین های با کیفیت بالا، هضم سالم را تضمین می کند.

مواد معدنی مناسب این ماده غذایی می تواند از سلامت کلیه و مجاری ادراری حمایت کرده و از سنگ های ادراری جلوگیری کند.

دستورالعمل مصرف

در پشت بسته غذای خشک استرلایزد شده رویال کنین در نمایندگی فروش محصولات رویال کنین، نحوه مصرف و مقدار مورد نیاز برای گربه با سایزهای مختلف ذکر شده است که با توجه به آن می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اشتهای گربه های مختلف ممکن است تا حدودی با یکدیگر متفاوت باشد. همیشه آب کافی برای حیوان فراهم کنید.

سخن پایانی

تغذیه مهمترین عامل در مراقبت موفق از حیوان خانگی است. یک حیوان تنها در صورتی می تواند به توانایی خود عمل کند که به خوبی و به مقدار مناسب تغذیه شود. یک رژیم غذایی متعادل برای حفظ سلامت و طول عمر حیوانات ضروری است، با در نظر گرفتن گروه سنی حیوان خانگی، نیازهای غذایی آن نیز در حال تغییر است. در حال رشد یا پیر، پرانرژی و فعال یا کم تحرک، عقیم شده، مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت، اضافه وزن، نارسایی کبد یا کلیه، آلرژی های پوستی، حساسیت های غذایی، مشکلات قلبی، بهداشت دهان و دندان، مشکلات سیستم ادراری یا هضم، انتخاب مناسب ترین غذا برای حیوان خانگی از جمله گربه بسیار مهم می باشد.